Vacature bestuur

Het bestuur zoekt een vijfde lid.

Het bestuur streeft naar een afspiegeling van haar ledenbestand. Om diversiteit in het bestuur te borgen, heeft het de sterke voorkeur een algemeen bestuurslid met affiniteit met compliance en een achtergrond in Financiën / ICT / Kwaliteit & Veiligheid van zorg aan te trekken, bij voorkeur thans werkzaam in een groot ziekenhuis.

Het bestuur vergadert 6–8 keer per jaar, waarvan het grootste deel s avonds en telefonisch: 3–4 keer ten behoeve van de voorbereidingen van de thema bijeenkomsten, en 3–4 keer tussentijds. De bijeenkomsten worden bij voorkeur in tweetallen georganiseerd.

Ben je iemand of ken je iemand die geschikt is voor deze functie? Dan graag voor 1 oktober 2018 een bericht met korte motivatie en kort CV naar de voorzitter van de vereniging, Yvonne Maasdam: maasdam@mbfadvocaten.com.

Bestuur Vereniging Compliance in de Zorg

yvonne maasdam vcz

Yvonne Maasdam

(voorzitter)