Lidmaatschap

Iedere natuurlijke persoon kan conform de statuten van de vereniging lid worden van de Vereniging voor Compliance in de Zorg.

De contributie voor het lidmaatschap bedraagt € 40,- per kalenderjaar.

Aan uw lidmaatschap zijn diverse voordelen verbonden, waaronder gratis deelname aan verenigingsbijeenkomsten.

Met een * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Ongeldige invoer

Geef a.u.b. uw initialen

Ongeldige invoer

geeft zich hierbij op als lid van de Vereniging voor Compliance in de Zorg en zal de jaarlijkse contributie, vastgesteld op € 40,-, voldoen conform de aanwijzingen in de digitale factuur (deze wordt na ontvangst van de aanmelding opgestuurd)..

N.B.: Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een kalenderjaar (1 januari t/m 31 december) en wordt daarna stilzwijgend verlengd. Indien u uw lidmaatschap wilt opzeggen, dient u dit schriftelijk vóór 31 december te melden.

Beveiligingscode Ververs Ongeldige invoer

Vereniging Zorgcompliance